مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
۰ نفر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از غرق شدن یک جوان ۳۶ ساله در دریاچه الموت شرقی و تداوم عملیات جست‌وجو برای یافتن پیکر وی خبر داد.

غرق شدن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حکمت الله هاشمی چهارشنبه هفتم خرداد افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر غرق شدن جوانی ۳۶ ساله در منطقه الموت شرقی از طریق اورژانس بلافاصله تیم‌های پیشرو برای ارزیابی منطقه و نحوه آغاز عملیات جست‌وجو و نجات از دفتر نمایندگی جمعیت هلال‌احمر الموت به محل موردنظر اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین افزود: حادثه مذکور در دریاچه طبیعی آل بوم واقع در ارتفاعات روستای لافان رخ‌داده بود که با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه، تیم عملیاتی واکنش سریع استان به منطقه اعزام شد.

وی افزود: این تیم متشکل از نجاتگران فنی در رسته نجات در کوهستان و نجاتگران فنی در رسته غواصی شامل غواصان زبده آتش‌نشانی و هلال‌احمر در منطقه حضور داشته و عملیات جست‌وجو برای یافتن فرد غرق‌شده کماکان ادامه دارد.

هاشمی افزود: با توجه به گرم شدن هوا شاهد افزایش حوادث غرق‌شدگی در تفرجگاه‌ها، رودخانه‌ها، سدها و استخرهای باغ‌ها هستیم و از هموطنان انتظار داریم در محل‌های غیر مجاز، ناشناخته و دارای خطر برای شنا کردن اقدام نکنند.  

کد خبر 515320

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha